18.11.2012

58. Blogeja!

Eli nyt olen valinnut 18 blogin joukosta 10 mielenkiintoisimpaa, blogit eivät ole missään parhausjärjestyksessä. Olen jokaiseen blogiin "-" näiden merkkien väliin lisännyt oman esittelyn ja sen perään oman kommenttini blogista.

1.Pennie´s-based on true story
"Eli 25-vuotiaan talliyrittäjän arkea ja aivopieruja."
-Olen itse lukenut Peninan blogia jo pidemmän aikaa. Penina kertoo arjestaan omalla tallilla sekä kirjoittaa mielenkiintoisia postauksia useista aiheista. Blogista löytyy myös erilaisia harjoituksia, joita voi kotona toteuttaa!

2. Life of Milja
"17-vuotias tyttö kirjottelee lifestyle blogia!"
- Kivan oloinen lifestyleblogi hyvien kuvien kera!

3. all the loves of my life
"oon 20-vuotias, opiskelen matkailua ja asun täl hetkel Barcelonassa. blogissa on mun elämää kuvina ja teksteinä."
- Ihanan oloinen ja lämmin blogi. Teksti on helppoa lukea ja isoja sekä hyvälaatuisia kuvia on paljon!

4. Pienien tyttöjen elämää
"Kerron blogissa kahdesta eri hevosesta joista toinen on tämän kesäinen lv tamma jota lähden kouluttamaan raviradoille sekä toinen joka on 4vuotias sh tamma jota koulutan kohden koulukenttiä ja tavoitteena olisi päästä Suomenpienhevosten koulumestaruus kisoihin (; "
- Blogi oli siistin näköinen ja mielenkiintoinen. Teet hienoja bannereita ja kuvanmuokkauksia!

5. Essin ja Donin elämää
"Olen 14-vuotias tyttö Itä-Suomen alueelta. Ratsastelen Don Fazer-nimisellä puoliveriruunalla, josta lukemalla blogiani tulette tietämään enemmän. Valmentaudun ja kilpailen kaikkien mahdollisuuksien mukaan aktiivisesti, niin koulu, este kuin kenttäpuolellakin.
Tällä hetkellä blogi kertoo arjen ihmeistä, poikkimenneen pohjeluun selättämisestä + treenailuun ja kisakauteen palailusta!"
-Monipuolista tekstiä, videoita sekä kuvia, kiva blogi, jota jään seuraamaan.

6. A girl from nowhere
"18-vuotiaan lukiota käyvän tytön lifestyle/tyyli/valokuvausblogi =)"
- Suurilla hyvälaatuisilla kuvilla varustettyu kiva lifestyleblogi.

7. Manta ja Kisse
"15 -vuotiaan tytön treenailuja täysveritamman kanssa kohti koulukenttiä. :)"
-Mantan blogia olen lukenut myöskin pidemmän aikaa. Manta kertoo ratsastuksistaan, yleensä kuvien tai videon kera.

8. Lady and the tramp
"Päiväkirjamainen blogi, joka pitää sisällään 24-vuotiaan helsinkiläisen hobitin arkea ja juhlaa. HUOM! Blogi sisältää huonoa huumoria ja itseironiaa.EI TOSIKOILLE!
- Blogissa tekstissä on seassa kivasti huumoria sekä hyvälaatuisia kuvia.

9. Katja ja Maisa
- Shettiksistä kertova kivanoloinen blogi. seassa kivoja kuvia sekä videoita.

10. Christa ja Dandy
- Blogissa seikkailee Dandy ruuna, jonka aknssa Christa on voittanut mm. junnumestaruuden koulussa sekä esteillä. Tämä pari on minulle ennestään tuttu ja olen lukenut blogia sen alusta asti.



Loppuun kuva Ekistä (vasemmalla) ja Veerasta (oikealla) :)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kommentoi rohkeasti, mutta muistathan pitää kommentit asiallisina. Kiitos!