10.8.2015

Maailma muuttuu, niin minäkin.



Istun jälleen koneella ja avaan bloggerin, haluaisin kirjoittaa, mutta kuitenkaan ajatukset eivät välitä sanoiksi. Viimeinen kuukausi on ollut yhtä hullunmyllyä. Suurin muutos on se, että muutan Lahteen syyskuun alusta. Eli ihan ensimmäiseen omaan kotiin! Hui. Lisäksi töitä on ollut nyt todella paljon, josta en kylläkään valita. Olen myös tanssinut, purjehtinut ja nauttinut elämästä ja suunnitellut tulevaa. Kiirettä on ollut, enkä ole kovin paljoo koneella istuskellut. Löysin itseni taas lukemasta kirjoja, jotka nekin ovat vieneet vapaa-aikaani.


Oma treeni-into on ollut vähän hukassa taas, joten olen lähinnä ratsastellut fiiliksen mukaan. Ellin kanssa ollaan käyty maastossa usein ja olen touhuillut Poppiksen kanssa aina kun on vain ollut aikaa.
Lisäksi olin itse hieman "saikulla", pää ei kääntynyt ja muutenkin lihakset totaali jumissa. Pari kertaa olen tässä välissä käynyt hierojalla. ja nyt alkaa taas tuntua normaalilta.
Ratsastuksen olen delekoinut aika hyvin muille, tallilla olen siis pyörinyt mukana. mutta aina joku muu on ollut selässä (Elli on niin super luottoheppa!). Nyt olen taas alkanut ottamaan itseäni niskasta kiinni, ja ollaan panostettu kouluratsastukseen. Kuskin istunta on muuttunut hieman paremmaksi ja Ellin ratsastettavuus paranee koko ajan.


Vaikka minä muutan, hepat jäävät silti meille. Tällä hetkellä meillä onkin vain "omat" kolme kappaletta tallissa. Käyn silti viikottain tallilla ratsastelemassa Ellillä ja puuhailemassa Poppiksen kanssa, mutta vuorotyöni vuoksi, en luultavasti saa sitäkään vähää kuvaajaa paikalle. Joten, en tiedä yhtään miten blogin käy. Toisaalta olisi aikaa kirjoittaa blogia enemmän, kun asun Lahdessa. Ja silloin kun käyn tallilla, teenkin oikeasti jotakin heppojen kanssa. Nyt kun asun vielä kotona, useimmiten hoidan vain pakolliset työt ja itse ratsastus jää vähemmälle. Ensi kuusta lähtien tulen tallille aina harrastamaan, joten teenkin silloin kunnolla hommia (varokaa vaan ponit!). Mutta kiinnostaako ketään lukea blogia, joka ei olekkaan entisensä?


Näitä kysymyksiä pähkäillessä taas uuteen huomiseen ja seuraavaan postaukseen. 

1 kommentti :

  1. Toivottavasti et aivan kokonaan lopeta blogiin kirjoittamista,kuulumisia olisi kiva lukea aina välillä!:)

    VastaaPoista

Kommentoi rohkeasti, mutta muistathan pitää kommentit asiallisina. Kiitos!